Malena Ernman stödjer fängslade anarkister

Äpplet faller inte långt från trädet. Hittade detta på Facebook:

Lars Bern skriver i en MYCKET intressant analys bland annat följande – det är ett utdrag från minnen av artikeln:

”Jag tror inte längre att Greta är en oskyldig och naiv flicka som enbart drivs av en oro för klimatet. Jag inser nu att hon av allt att döma är en fullfjädrad politisk aktivist med en revolutionär agenda. Det här med klimatet utnyttjar hon och hennes PR-lag främst för att destabilisera samhället och bredda marken för att kunna omstörta det i revolutionär riktning. Att det kunde vara så började jag ana häromdagen när hon manade till politisk generalstrejk den 27 sept. Det skorrade betänkligt.


Någon kanske kan tycka att en så ung människa kan inte vara så politiskt fullfjädrad. Jag är i så fall av en annan uppfattning. Ser jag till mig själv så var jag ytterst politiskt medveten vid 15 års ålder, då jag blev liberal och mot min fars önskan engagerade mig i Folkpartiet. Jag la min veckopeng på en prenumeration på New York Times för att direkt kunna följa den världspolitiska debatten. Så jag räknar med att det Greta gör, är mycket mer utstuderat än jag först anade.


Fenomenet Greta är inget annat än extremvänsterns vanliga taktik att kidnappa andra rörelser i samhället för att infiltrera dem och smyga in sin revolutionära samhällsomstörtande strävan. Vi såg under kalla kriget hur kommunisterna infiltrerade och tog över fredsrörelsen och vi ser hur gamla kommunister försökt ta över kvinnorörelsen genom bildandet av det just imploderade partiet Feministiskt Initiativ.
Att Greta är en revolutionär samhällsomstörtare borde jag egentligen anat när jag i våras kunde konstatera att hon var uppbackad med stora pengar från den notoriske samhällsomstörtaren och multimiljardären George Soros.”

 

Lite längre ner i flödet detta:

Malena Ernman stödjer fängslade anarkister

måndag 2 februari 2015
https://mobproduktion.blogspot.com/2015/02/malena-ernman-stodjer-fangslade.html?m=1&fbclid=IwAR0R5FfXsngNOBqAzweIUvr8UAdiCfncCSJuRdEDVucXFcOZjWjab0aENUk

Under lördagen lade operasångerskan Malena Ernman upp ett facebookinlägg om hennes syn på integrationen i Sverige.
På bilden ses hon leende bära en t-shirt med texten ”Antifascist Allstars – No Pasaran”

T-shirten är framtagen av en anarkistförening i Leeds, och överskottet går till att ekonomiskt stödja anarkister som fängslats. Anarkisten Ravi Gill, som bl a suttit fängslad för att ha misshandlat politiska motståndare på Welling Train Station, säger följande om t-shirten och inkomsterna den generar till bl a honom;


Knowing there’s guys and girls like you on the outside supporting us makes such a difference…It’s really nice not to be forgotten and I’ll be eternally grateful to everyone.” 

 

Med bärandet av denna t-shirt blir Malena Ernman ytterligare en i raden av kulturutövare som aktivt stödjer politiskt våld mot oliktänkande.
++++++++++++++++++++++++++++
Ja, man tar sig för pannan!


Kategorier:Svensk politik, Uncategorized

Etiketter:, , , ,

3 svar


  1. Kan vi inte bara bli av med KlimatGreta och hennes stolliga mamma. Malena borde straffas för att utnyttja barn och Greta borde tas hand om av sociala myndigheter.

Upptäck mer från Bakom kulisserna

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa